محور بستک هرمزگان به لار فارس مسدود می‌شود
  • 22 تیر 1404
  • شناسه : 95576
    بازدید 60
    7

    بندرعباس – مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان اعلام کرد: جاده بستک هرمزگان به لار فارس از ۲۶ تیرماه تا ۲۰ شهریورماه امسال برای عملیات راهداری مسدود می‌شود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شرفی، بیان کرد: بنابر اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های استان هرمزگان در پی اجرای عملیات تعریض و بهسازی بخشی از محور بستک – لار (تنگ بستک) محدودیت تردد در این مسیر اعمال می‌شود.

    وی بیان کرد: شروع و پایان این عملیات از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: رانندگان در صورت لزوم از محور جایگزین و انحرافی کنارگذر در مجاورت مسیر استفاده کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یازده + 8 =