شهیدان انصاری و نورانی شهادت را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌دانستند
  • 22 تیر 1404
  • شناسه : 95783
    بازدید 52
    7

    لنگرود- استاندار اسبق گیلان گفت: شهیدان انصاری و نورانی شهادت را بزرگ‌ترین افتخار خود و سرمایه ای گرانبها می‌دانستند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، کیهان هاشم نیا عصر یکشنبه در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهیدان انصاری و نورانی که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهادت را بزرگ‌ترین افتخار آنان دانست و اظهار کرد: شهیدان انصاری و نورانی شهادت را بزرگ‌ترین افتخار و سرمایه‌ای گران‌بها می‌دیدند که در برابر چشم دشمنان، ارزش والایی دارد.

    وی با اشاره به جنگ ۱۲ روزه گفت: این جنگ مشت محکمی بر دهان دشمنان بود و ملت ایران بار دیگر وفاداری خود را به شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری به نمایش گذاشت.

    استاندار اسبق گیلان ادامه داد: این ملت درس شهادت و ایثار را از سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آموخته است و با پیروی از رهبری، همیشه گوش به فرمان و چشم‌بیدار ولایت هستند.

    هاشم نیا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر آمادگی ملت ایران برای مقابله با هر تهدید، گفت: اگر دشمن بخواهد هرگونه حرکتی علیه جمهوری اسلامی انجام دهد، مانند تلاویو با خاک یکسان خواهد شد.

    وی با بیان این‌که ملت ایران مطیع امر ولایت فقیه است، افزود: ایران اسلامی تحت رهبری امام خامنه‌ای مسیر خود را با قدرت و استواری ادامه خواهد داد و شهادت را افتخاری بزرگ برای همه می‌داند.

    شهیدان انصاری و نورانی شهادت را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌دانستند

    این مراسم که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی برگزار شد، با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معزز شهدا و مردم ولایت‌مدار استان گیلان در مسجد جامع لنگرود برگزار گردید.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هجده − چهار =