سرپرست فرمانداری میبد تغییر کرد
  • 23 تیر 1404
  • شناسه : 95871
    بازدید 50
    8

    میبد_ استاندار یزد سرپرست جدید فرمانداری ویژه میبد و دو بخشدار را منصوب کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بابایی طی حکمی سید مهدی طباطبایی را به سمت «سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میبد» منصوب کرد.

    استاندار یزد همچنین امیر ملانوری شمسی، سرپرست سابق فرمانداری ویژه شهرستان میبد را به سمت «دستیار راهبردی استاندار یزد»، سیدابوالفضل بنی فاطمی را به سمت «سرپرست بخشداری بفروئیه» و مهدی رفیع را به سمت «سرپرست بخشداری مرکزی مهریز» منصوب کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × 3 =