وزیر صمت چهارشنبه به جنوب کرمان سفر می کند
  • 23 تیر 1404
  • شناسه : 96481
    بازدید 53
    8

    جیرفت – نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت روز چهارشنبه به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در جنوب استان کرمان سفر خواهد کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، بهنام سعیدی، دوشنبه شب به خبرنگار مهر گفت: وزیر صمت در سفر خود به بررسی طرح‌های صنعتی و معدنی منطقه و همچنین راهکارهای توسعه اقتصادی در جنوب استان کرمان خواهد پرداخت.

    وی افزود: این سفر فرصتی مناسب برای پیگیری مطالبات مردم منطقه در حوزه‌های صنعت و معدن است.

    سعیدی، ادامه داد: در سفر وزیر صمت و معاونانش به جنوب کرمان افتتاح کارخانه کنستانتره روی سرگز، کلنگ‌زنی خط انتقال برق به بخش ساردوئیه، نشست با فعالین اقتصادی و… انجام می‌شود.

    وی تصریح کرد: انتظار می‌رود در جریان این سفر و برنامه‌ها موضوعات مهمی مانند تسهیل روند سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای صنعتی محلی مورد بحث قرار گیرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک + چهار =