لزوم ایجاد محیط آموزشی رضایت‌بخش برای دانش‌آموزان استان بوشهر
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 96633
    بازدید 51
    8

    بوشهر- مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: هدف ما، ایجاد محیطی امن، قانون‌مند و رضایت‌بخش برای آموزش دانش‌آموزان است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا دانش‌فر دوشنبه شب در جمع کارشناسان مدارس و مراکز غیر دولتی استان بوشهر با تأکید بر صیانت از حقوق خانواده‌ها در مدارس غیردولتی گفت: اجرای کلاس‌های فوق‌برنامه در این مدارس فقط در صورتی امکان پذیر است که با تأیید شورای مدرسه، اخذ مصوبه انجمن اولیا و مربیان، تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان / منطقه و خارج از ساعات برنامه درسی هفتگی مصوب باشد.

    مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر افزود: این کلاس‌ها باید بر اساس نیازسنجی واقعی، متناسب با پایه تحصیلی و با در نظر گرفتن امکانات مدرسه و خارج از ساعات رسمی آموزش برگزار شوند آن‌هم به شرطی که خانواده‌ها به‌صورت کتبی تمایل خود را برای شرکت فرزندشان اعلام کرده باشند.

    دانش‌فر تصریح کرد: هیچ دانش‌آموزی نباید مجبور به شرکت در کلاس‌های فوق‌برنامه شود؛ نظارت‌ها دقیق‌تر و پاسخ‌گویی به خانواده‌ها جدی‌تر خواهد بود.

    وی تأکید کرد: مدارس غیردولتی به هیچ عنوان مجاز به اجبار دانش‌آموزان برای حضور در این کلاس‌ها، هنگام ثبت‌نام و پس از آن نیستند و اگر مدرسه‌ای برخلاف قانون عمل کند یا کلاس‌ها را بی‌کیفیت برگزار کند، نه تنها جریمه می‌شود، بلکه تمام هزینه‌های دریافتی نیز به خانواده‌ها بازگردانده خواهد شد.

    وی گفت: هدف ما، ایجاد محیطی امن، قانون‌مند و رضایت‌بخش برای آموزش دانش‌آموزان است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    13 + 11 =