مظفری‌زاده مدیرعامل تراکتور باقی ماند
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 96673
    بازدید 89
    9

    تبریز- با تصمیم هیأت‌مدیره باشگاه تراکتور، سعید مظفری‌زاده در فصل «۱۴۰۵ – ۱۴۰۴» لیگ برتر کشورمان، به عنوان مدیرعامل این باشگاه فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، با این تصمیم، مظفری‌زاده فصل آینده نیز مدیریت باشگاه تراکتور را بر عهده خواهد داشت تا روند برنامه‌ریزی های نقل و انتقالاتی و اهداف پیش‌رو بدون وقفه دنبال شود.

    سعید مظفری‌زاده که پیش‌تر استعفای خود را به هیأت‌مدیره ارائه کرده بود، با مخالفت اعضای هیأت‌مدیره مواجه شد و پس از رایزنی و رفع موانع، مقرر شد به فعالیت خود در سمت مدیرعاملی باشگاه ادامه دهد.

    تیم فوتبال تراکتور فصل گذشته قهرمان لیگ برتر کشورمان شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یازده + 3 =