ظرفیت ناوگان مسافری خارگ افزایش یافت
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 97034
    بازدید 55
    8

    خارگ – مدیر عملیات عمومی خارگ از اضافه شدن یک فروند شناور مسافری با ظرفیت ۱۲۰ نفر به ناوگان دریایی این جزیره خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    محمدرضا دشتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و نیاز به انجام تعمیرات اساسی بر روی یکی از شناورهای موجود، به منظور جلوگیری از اختلال در ترددهای دریایی مسیر خارگ – گناوه، یک فروند شناور جدید به ظرفیت ۱۲۰ نفر به ناوگان مسافری جزیره خارگ اضافه شده است.

    وی افزود: با ورود این شناور جدید، تردد مسافران در مسیر خارگ – گناوه با نظم و پایداری بیشتری ادامه خواهد یافت و برنامه‌های سفر دریایی بدون وقفه دنبال می‌شود.

    مدیر عملیات عمومی خارگ خاطرنشان کرد: هدف اصلی از این اقدام، ارتقا کیفیت خدمات حمل‌ونقل دریایی و پاسخگویی به نیازهای مسافران و ساکنان جزیره خارگ در شرایط کنونی است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × 5 =