۸۹۰ کیلومتر جاده بین مزارع در استان هرمزگان احداث شده است
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 97165
    بازدید 58
    9

    بندرعباس- مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان گفت: تاکنون ۸۹۰ کیلومتر جاده بین مزارع در استان هرمزگان احداث شده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان به همراه کارشناسان این سازمان، از جاده بین مزارع در حال احداث آسکانی کچ سدیج در شهرستان جاسک بازدید کرد و آخرین وضعیت این پروژه را از نظر کیفیت و کارایی مورد ارزیابی قرار داد.

    در این بازدید که با هدف بررسی روند پیشرفت و کیفیت احداث این جاده صورت گرفت، عبدالعلی مرادی، مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی هرمزگان، بر اهمیت احداث و مرمت جاده‌های بین مزارع در تسهیل دسترسی کشاورزان به زمین‌های کشاورزی و حمل و نقل آسان‌تر محصولات تاکید کرد.

    وی با بیان اینکه تاکنون ۸۹۰ کیلومتر جاده بین مزارع در استان احداث شده است، افزود: هدف از احداث این جاده‌ها، اطمینان از دسترسی مناسب کشاورزان به مزارع و تسهیل در حمل و نقل و بازار رسانی محصولات کشاورزی است.

    در جریان این بازدید، مسائل مطرح شده از سوی کشاورزان منطقه نیز مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع این موانع ارائه شد. این بازدیدها در راستای اجرای طرح‌های سازمان جهاد کشاورزی با هدف بهبود زیرساخت‌های کشاورزی و حمایت از کشاورزان در مناطق مختلف استان انجام می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هشت − سه =