زنده نگه داشتن یاد شهدا از برنامه‌های مدیریت فرهنگی دشتستان است
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 97261
    بازدید 53
    10

    بوشهر- فرماندار دشتستان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از برنامه‌های مدیریت فرهنگی شهرستان دشتستان است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، احمد دشتی عصر سه شنبه در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و اجرای یادواره‌های شهدا را یکی از برنامه‌های مدیریت فرهنگی شهرستان دانسته و خاطرنشان کرد: امنیت و صلابت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره ایستادگی، جانفشانی و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

    فرماندار دشتستان ادامه داد: خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران جز افتخارات ما است و بسیار مهم است که بتوانیم در این راستا خدمت کنیم.

    وی در پایان خواستار نهایت تلاش این اداره در راستای رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا در شهرستان شد

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    6 + شانزده =