تصادف شدید در محور باغملک –ایذه؛ ۷ نفر راهی بیمارستان شدند
  • 24 تیر 1404
  • شناسه : 97279
    بازدید 50
    7

    اهواز – برخورد پیکاپ و توسان در کیلومتر ۲۰ محور باغملک – ایذه، هفت مصدوم برجای گذاشت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    عارف شرهانی‌اصل، سخنگوی مرکز اورژانس استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع یک حادثه رانندگی در ساعت ۲۰:۰۶ روز یک‌شنبه ۲۴ تیرماه خبر داد. در این حادثه که بر اثر برخورد دو خودروی پیکاپ و توسان در کیلومتر ۲۰ محور باغملک–ایذه روی داد، هفت نفر شامل چهار خانم ۱۰، ۵۸، ۵۸ و ۵۹ ساله و سه آقا ۶۳، ۶۴ و ۶۷ ساله مصدوم شدند.

    به گفته شرهانی اصل، مصدومان با تلاش عوامل اورژانس به بیمارستان طباطبایی باغملک منتقل شدند. زمان اعلام حادثه به مرکز ستاد اورژانس، ساعت ۲۲:۰۸ گزارش شده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پانزده − 2 =