خدمات بهزیستی در تراز مردم تنگستان توسعه یابد
  • 26 تیر 1404
  • شناسه : 98697
    بازدید 54
    10

    بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: امید دارم با هم‌افزایی میان نهادها، بتوانیم گامی بلند در مسیر جامعه‌ای توان‌مند، پویا و همراه برداریم و خدمات بهزیستی را در تراز شایسته مردم تنگستان توسعه دهیم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش مهر، مسلم سلیمانی پنجشنبه شب در نشست با مدیر کل بهزیستی استان بوشهر ضمن گرامیداشت روز و هفته بهزیستی از زحمات و خدمات مجموعه بهزیستی قدردانی کرد.

    فرماندار تنگستان با اعلام حمایت همه‌جانبه از بهزیستی و جامعه هدف، بر اهمیت نقش این نهاد در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تأکید کرد و از آمادگی کامل فرمانداری برای مساعدت برای رفع موانع پیش روی بهزیستی خبر داد.

    وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب و در مسیر سیاست‌های دولت وفاق ملی که بر عدالت اجتماعی، انسجام ملی و مسئولیت‌پذیری در قبال اقشار آسیب‌پذیر تأکید دارد، سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای کلیدی اجتماعی، نقشی بی‌بدیل در تحقق این آرمان‌ها ایفا می‌کند.

    فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: امید دارم با هم‌افزایی میان نهادها، بتوانیم گامی بلند در مسیر جامعه‌ای توان‌مند، پویا و همراه برداریم و خدمات بهزیستی را در تراز شایسته مردم تنگستان توسعه دهیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک × 3 =