انجام بیش از ۲۱ هزار آزمون کلرسنجی برای تضمین سلامت آب شرب در گالیکش
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 98834
    بازدید 37
    6

    گالیکش-مدیر امور آب و فاضلاب گالیکش در استان گلستان گفت: با اجرای بیش از ۲۱ هزار آزمون کلرسنجی، گام مهمی در مسیر تضمین سلامت آب شرب و ارتقای زیرساخت‌های آبرسانی در این منطقه برداشته شده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، جلال الدین سارلی اظهار کرد: کنترل کیفیت آب همواره یکی از اولویت‌های اصلی ما بوده و در همین راستا طی فصل بهار امسال بیش از ۲۱ هزار مورد کلرسنجی در نقاط مختلف شبکه انجام شده است.

    وی در ادامه افزود: در این مدت، عملیات گسترده‌ای در حوزه بهره‌برداری نیز صورت گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تعویض هفت دستگاه الکتروپمپ، اصلاح و توسعه بیش از ۸۸۰ متر از شبکه و خط انتقال آب شرب و حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید اشاره کرد.

    مدیر امور آب و فاضلاب گالیکش گفت: در راستای ارتقا خدمات‌رسانی به مشترکان، ۱۷۹ انشعاب جدید نصب، تعویض ۱۶۹ دستگاه کنتور خراب و ۱۶ مورد استانداردسازی انشعاب نیز انجام شده است.

    سارلی از رسیدگی به حوادث و نگهداری شبکه خبر داد و افزود: طی سه ماه گذشته در راستای جلوگیری از هدر رفت آب ۱۰۴ مورد حادثه شبکه آب شرب، ۱۰۱ مورد اتفاقات انشعاب و ۲۹ مورد شکستگی در خطوط انتقال آب رفع شد و ۶ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 + پنج =