اشتغال شهرک‌های صنعتی هرمزگان به ۲۲ هزار نفر افزایش خواهد یافت
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 98836
    بازدید 40
    7

    بندرعباس – مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: ۸۴۰۰ اشتغال مستقیم در شهرک‌های صنعتی استان ایجاد شده که با طرح‌های جذب شده این میزان اشتغال به ۲۲ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیر امیری زاد در نشست با وزیر صمت با بیان اینکه در استان ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد، اظهار کرد: یک هزار و ۴۵۷ قرار داد سرمایه گذاری در استان منعقد شده که شاهد رشد ۳ برابری در این زمینه هستیم.

    وی ادامه داد: ۸۴۰۰ اشتغال مستقیم در شهرک‌های صنعتی استان ایجاد شده که با طرح‌های جذب شده این میزان اشتغال به ۲۲ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

    امیری زاد ابراز داشت: در سال گذشته ۷۵۰ میلیارد تومان صرف توسعه زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان شده است که این میزان در سال ۱۴۰۴ به یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

    وی وجود واحدهای عمل آوری و بسته بندی خرما را جز مزیت‌های استان نام برد.

    امیری زاد ادامه داد: شهرک‌های صنعتی علاوه بر اینکه کانون صنعت و تجارت هستند، کانون اجتماعی نیز هستند که در این رابطه نیاز است در خصوص تأمین برق این واحدها با روش‌های جایگزین چاره اندیشی شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شش + هفت =