پل خلیج فارس تکمیل شود
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 98876
    بازدید 55
    8

    بندرعباس- نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر و بوموسی در مجلس شورای اسلامی خواستار تکمیل پل خلیج فارس و اتصال جزیره قشم به سرزمین اصلی با تاسیس کنسرسیومی از صنایع شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادی در نشست با وزیر صمت با بیان اینکه هرمزگان دروازه اقتصاد کشور است، اظهار کرد: سه موضوع مهم گردشگری دریایی، بازرگانی و شیلات ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه اقتصاد دریا محور و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در هرمزگان خواهند بود.

    وی بیان کرد: نمایندگان استان، برای توسعه صنایع و به ویژه فولاد، حمایت می‌کنند، اما ظرفیت توسعه معدنی هرمزگان فراموش شده که باید به صورت ویژه در دو شهرستان حاجی آباد و بشاگرد به آن توجه شود.

    نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر و بوموسی در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار تکمیل پل خلیج فارس و اتصال جزیره قشم به سرزمین اصلی شد و اضافه کرد: در این رابطه نیاز است کنسرسیومی مانند بحث پساب که یک برند است در استان تشکیل شود و ساخت این پل به اتمام برسد.

    احمد مرادی بیان کرد: با توجه به اینکه در کنار گسترش صنایع بحث آلایندگی صنایع را برای استان داریم مردم توقع دارند در قبال این بحران صنایع نیز در زمینه انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود و تأمین زیر ساخت‌های عمرانی شهر سهیم باشند و نقش پر رنگ تری ایفا کنند.

    وی همچنین بر استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در صنایع و جایگاه‌های مدیریتی تاکید کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج × چهار =