شناسایی و قطع ۳۰ انشعاب غیرمجاز در شهرستان ایلام
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 98884
    بازدید 50
    7

    ایلام – سرپرست امور آبفای شهرستان ایلام از شناسایی و قطع ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان ایلام خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    جلال کمری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال افت فشار آب در روستای مهدی آباد و روستاهای مجتمع شانکبود، پایش مسیر خط انتقال چاه مهدی آباد و خط انتقال گل گل انجام شد که طی آن ۳۰ مورد انشعاب غیرمجاز و انشعابات مورد استفاده غیر از کاربری شرب که عمدتاً مورد استفاده در آبیاری باغات و استفاده‌های دیگر غیر شربی بودند، شناسایی، قطع و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

    وی با قدردانی از حمایت دستگاه قضایی استان، دادستان، فرماندار و سایر مسئولان افزود: اقدامات پایش، شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز به‌صورت مستمر توسط اکیپ اجرائیات ادامه دارد.

    وی در پایان یاد آور شد: مخزن بتنی جدید ۱۰۰۰ مترمکعبی روستای مهدی‌آباد احداث و تکمیل شده و تنها اجرای خط لوله رفت و برگشت و نصب لوله‌ها و اتصالات باقی مانده است که با بهره‌برداری از آن، مشکل افت فشار آب در این روستا برطرف خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × 2 =