نجات مسافر مشهدی از سقوط در آبشار دوزین
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 99190
    بازدید 53
    7

    گرگان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: یک جوان ۱۷ ساله مشهدی پس از سقوط از ارتفاع ۱۰ متری در آبشار دوزین، توسط تیم‌های هلال‌احمر گالیکش نجات یافت.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب‌آبادی، اظهار کرد: عصر جمعه گزارشی مبنی بر سقوط یک مسافر در مسیر آبشار سرچشمه، واقع در روستای چمانی وسط از توابع شهر دوزین، از طریق اورژانس به هلال‌احمر اعلام شد.

    وی افزود: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سه‌راهی گالیکش، با به‌کارگیری یک دستگاه خودروی نجات، به محل حادثه اعزام شد.

    غریب‌آبادی گفت: مصدوم جوانی ۱۷ ساله و اهل مشهد بود که پس از سقوط از ارتفاع، از چند ناحیه آسیب دیده بود و نجاتگران هلال‌احمر با ایجاد کارگاه‌های فنی مصدوم را به پایین منتقل و سپس به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

    مدیرعامل هلال‌احمر گلستان از مسافرین خواست هنگام حضور در تفرجگاه‌ها، به‌ویژه در مناطق ناشناخته، نکات ایمنی را رعایت کرده و از نزدیک شدن به مناطق پرخطر خودداری کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هشت + نه =