کشف لاشه یک حیوان وحشی در سیریک
  • 27 تیر 1404
  • شناسه : 99219
    بازدید 48
    7

    سیریک – رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیریک گفت: لاشه یک رأس حیوان وحشی در مناطق طبیعی شهرستان سیریک کشف و ضبط شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    حسن پایان، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، امروز جمعه با اعلام این خبر اظهارکرد: در جریان عملیات گشت و پایش مناطق حساس شهرستان، مأموران موفق به کشف لاشه یک حیوان وحشی (بز کوهی) شدند که به‌صورت غیرقانونی شکار شده بود.

    وی افزود: متخلف پیش از حضور مأموران از محل متواری شده، اما با پیگیری‌های دقیق، هویت وی شناسایی شده و روند قانونی برای دستگیری او در حال اجراست.

    وی با بیان اینکه شکار غیرمجاز تهدیدی جدی برای تنوع زیستی منطقه به‌شمار می‌رود، در ادامه تأکید کرد: برخورد قاطع با متخلفان زیست‌محیطی در اولویت فعالیت‌های یگان حفاظت محیط زیست قرار دارد و از شهروندان خواست با گزارش‌های به‌موقع خود، در حفظ حیات‌وحش منطقه مشارکت داشته باشند.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیریک خاطر نشان کرد: این مأموریت در راستای صیانت از گونه‌های جانوری و جلوگیری از تخریب تنوع زیستی بومی منطقه انجام شده و مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سیریک به‌صورت مستمر در حال پایش و گشت‌زنی در زیستگاه‌های طبیعی این شهرستان هستند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    14 + هفده =