پایان مرمت پنجره‌های بیش از ۲۰۰ خانه در منطقه ۶ تهران
  • 28 تیر 1404
  • شناسه : 99366
    بازدید 60
    8

    شهرداری منطقه ۶ تهران در عملیاتی جهادی، توانست پنجره‌های بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده از حملات رژیم صهیونیستی در منطقه ۶ را تعویض و بازسازی کند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، شهرداری منطقه ۶ تهران در عملیاتی جهادی، توانست پنجره‌های بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده از حملات رژیم صهیونیستی در منطقه ۶ تهران را تعویض و بازسازی کند. این اقدام سریع که با محوریت «قرارگاه ایران» انجام شد، مرهمی بر زخم‌های مردم این منطقه از تهران است.

    سید مرتضی روحانی، شهرداری منطقه ۶ تهران در این باره گفت: ساعت‌ها پس از پایان جنگ ۱۲ روزه، زمانی که گرد و غبار انفجارها در محله‌های منطقه ۶ تهران هنوز نشسته بود و پس از دستور شهردار تهران، گروه‌های جهادی مدیریت شهری با بسته‌های شیشه و پنجره به میدان آمدند. امروز پس از دو هفته، نتیجه این تلاش‌ها نمایان شده و بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی که پنجره‌هایشان در اثر موج انفجارها شکسته بود، حالا دوباره شیشه‌های نو و ایمن دارند.

    روحانی خاطرنشان کرد: این عملیات با حضور تیم‌های فنی و در قالب قرارگاه ایران انجام شده است و در برخی موارد، نیروهای ما تا پاسی از شب هم مشغول کار بودند تا خانواده‌ها بتوانند در آرامش شب را سپری کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سیزده − 10 =