اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در دامغان؛ ۵۷ سارق دستگیر شدند
  • 28 تیر 1404
  • شناسه : 99960
    بازدید 52
    8

    دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی چهار ماهه گذشته در شهرستان خبر داد و گفت: طی این بازه ۵۷ سارق دستگیر شدند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان با بیان اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی بازه چهار ماهه در دامغان به اجرا درآمد؛ ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح ایجاد آرامش و امنیت در محلات این شهرستان بوده است.

    وی با بیان اینکه طی بازه مذکور ۵۷ سارق دستگیر شدند؛ افزود: این دستگیری‌ها منجر به کشف ۴۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان شده است.

    فرمانده انتظامی دامغان از جمع‌آوری ۳۱۱ تبعه خارجی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این افراد به اردوگاه سمنان منتقل و سپس از کشور طرد شدند.

    عرب با بیان اینکه در این طرح ۱۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و انواع مواد مخدر کشف شد؛ تصریح کرد: توقیف ۱۳۲ خودرو و ۴۴ موتورسیکلت طی بازه مذکور دیگر توفیقات این طرح بوده است.

    وی از تحویل اموال مسروقه به مال‌باختگان خبر داد و افزود: متهمان همگی به دستگاه قضائی برای ادامه سیر مراحل قانونی تحویل داده شدند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده + 19 =