گفتگوی وزرای خارجه ایران و عربستان/ جزئیات تماس دیپلماتیک تهران–ریاض با محور مذاکرات
  • 3 تیر 1405
  • شناسه : 198949
    بازدید 5
    1

    وزرای خارجه ایران و عربستان در گفت‌وگویی تلفنی، ضمن بررسی آخرین روند مذاکرات و تحولات منطقه‌ای، بر تداوم رایزنی‌ها و تقویت همکاری‌ها برای دستیابی به نتایج پایدار تأکید کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سید عباس عراقچی و فیصل بن فرحان وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی عصر امروز چهارشنبه طی یک تماس تلفنی گفت‌و‌گو کردند.

    وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌و‌گو، همتای عربستانی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.

    طرفین همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها، حفظ کانال‌های دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های مشترک به‌منظور حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یازده − 2 =