درگذشت شاهزاده سعودی  پس از ۲۰ سال کما
  • 28 تیر 1404
  • شناسه : 100005
    بازدید 49
    6

    دیوان پادشاهی عربستان سعودی از درگذشت شاهزاده ولید بن خالد بن طلال بن عبدالعزیز آل سعود معروف به شاهزاده خفته پس از ۲۰ سال ماندن در کمای کامل خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، خالد بن طلال پدر وی امروز (شنبه) خبر درگذشت او را در یکی از مراکز پزشکی عربستان اعلام کرد.

    شاهزاده ولید متولد سال ۱۹۹۰ بود که از سال ۲۰۰۵ در حین تحصیل در دانشکده نظامی در لندن، براثر سانحه رانندگی وارد کمای کامل شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    19 − هشت =