وزیر خارجه ایران: نمی‌توانیم از غنی سازی دست بکشیم
  • 31 تیر 1404
  • شناسه : 101681
    بازدید 74
    9

    وزیر امورخارجه ایران در گفت وگو با یک رسانه آمریکایی گفت که تهران نمی‌تواند از غنی سازی اورانیوم دست بکشد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه فاکس‌نیوز تأکید کرد: نمی‌توانیم غنی‌سازی اورانیوم را رها کنیم، زیرا این موضوع دستاورد دانشمندان ما و منشأ افتخار ملی است.

    وی در عین حال گفت: فرایند غنی‌سازی اورانیوم در حال حاضر متوقف شده است، چرا که خسارت‌ها [به تأسیسات هسته‌ای] بسیار شدید بوده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    14 − یازده =