مسئول فلسطینی: گرسنگی و تشنگی در غزه بیداد می‌کند
  • 31 تیر 1404
  • شناسه : 101743
    بازدید 50
    7

    سخنگوی شهرداری غزه نسبت به نبود آب آشامیدنی در این باریکه در کنار گسترش قحطی هشدار داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی شهرداری غزه اعلام کرد که علاوه بر قحطی و نبود غذا در این باریکه، آب آشامیدنی نیز یافت نمی‌شود.

    وی در ادامه افزود: هر فرد در نوار غزه در طول روز کمتر از پنج لیتر آب برای آشامیدن، استحمام و دیگر نیازهای بهداشتی پیدا می‌کند.

    این مسئول فلسطینی اضافه کرد: چاه‌های آب در حال حاضر کمتر از ۱۲ درصد از نیاز روزانه مردم را تأمین می‌کنند.

    لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی در جریان حملات وحشیانه خود علیه نوار غزه اکثر چاه‌های آب این باریکه را تخریب کرده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    نوزده + ده =