صنعا: حمله به الحدیده، بیانگر شکست‌های پی‌درپی اسرائیل در یمن است
  • 31 تیر 1404
  • شناسه : 101799
    بازدید 50
    7

    وزارت امور خارجه یمن اعلام کرد که تجاوز به بندر الحدیده، جنایتی آشکار و نقض فاحش قوانین بین‌المللی است

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره یمن، وزارت امور خارجه یمن با انتشار بیانیه‌ای، تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده را به‌شدت محکوم کرد و آن را حمله‌ای «وحشیانه» علیه تأسیسات غیرنظامی و حاکمیت ملی یمن خواند.

    در این بیانیه آمده است: بمباران دشمن به بندر الحدیده، بیانگر کینه عمیق رژیم صهیونیستی نسبت به موضع ثابت ملت یمن در حمایت از مردم غزه و مخالفت با جنایات نسل‌کشی و گرسنگی در این منطقه است.

    وزارت امور خارجه یمن همچنین تأکید کرد که این حملات مکرر، نشانه‌ای از شکست‌های پی‌درپی و سردرگمی این رژیم در دستیابی به هرگونه موفقیت در یمن است.

    در ادامه، این نهاد دیپلماتیک با انتقاد از سکوت نهادهای بین‌المللی اعلام کرد: سکوت شرم‌آور جهان و کشورهای عربی، رژیم صهیونیستی را به ادامه جنایات در غزه و زیر پا گذاشتن قوانین انسانی و بین‌المللی ترغیب کرده است.

    وزارت امور خارجه یمن همچنین از جامعه جهانی و در رأس آن شورای امنیت خواست تا از این سکوت خارج شده و جنایات رژیم صهیونیستی علیه یمن و غزه را محکوم کند.

    این وزارتخانه در پایان تأکید کرد که این تجاوزات از سوی اسرائیل، تنها موجب افزایش پایداری و ایستادگی ملت یمن در حمایت از غزه خواهد شد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    10 + نه =