یاوه گویی جدید مقام نظامی ارشد رژیم صهیونیستی درباره ایران
  • 31 تیر 1404
  • شناسه : 102082
    بازدید 49
    6

    رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه جنگ با ایران هنوز تمام نشده است، در عین حال با اذعان به زمین گیر شدن نظامیان اسرائیلی در غزه، گفت: ما هزینه سنگینی در نبردهای غزه می‌پردازیم.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القاهره الاخباریه، ایال زامیر، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: جنگ با ایران هنوز تمام نشده است. ارتش باید به شکل هجومی در میادین متعدد عمل کند و برتری هوایی و تلاش اطلاعاتی خود را حفظ کند.

    وی در ادامه اذعان کرد: ما هزینه سنگینی در نبردهای غزه می‌پردازیم و جنگ در غزه از پیچیده‌ترین جنگ‌ها است.

    این مقام نظامی صهیونیست همچنین مدعی شد: به عملیات خود در غزه برای بازگرداندن اسیران و نابودی حماس ادامه می‌دهیم.

    گفتنی است در ۱۳ ژوئن(۲۳ خرداد ۱۴۰۴) رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای به ایران انجام داد که منجر به آغاز جنگ میان دو طرف شد. پس از ورود آمریکا به این جنگ ۱۲ روزه و حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، تهران در پاسخ، پایگاه العدید قطر که میزبان نیروهای آمریکایی است را هدف قرار داد. با پاسخ ایران به حمله آمریکا، آتش بس میان طرف‌ها برقرار شد و تا کنون ادامه یافته است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × 5 =