«ابوحمزه» از قطع ارتباط با تیم حفاظت یک اسیر صهیونیست خبر داد
  • 31 تیر 1404
  • شناسه : 102312
    بازدید 43
    7

    سخنگوی گردان‌های قدس اعلام کرد ارتباط با تیم حفاظتی «روم برسلاوسکی» اسیر صهیونیست در نوار غزه قطع شده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «ابو حمزه» سخنگوی نظامی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که این گردان ها از روز گذشته ارتباط خود را با گروه حفاظتی که «روم برسلاوسکی» نظامی صهیونیست را در اختیار داشت، از دست داده‌اند.

    ابوحمزه در ادامه افزود: این اتفاق پس از آن رخ داد که نظامیان اشغالگر به مناطقی که این اسر در آن قرار داشت نفوذ کرده و آنجا را محاصره کردند و ما تا این لحظه از سرنوشت آنها اطلاعی نداریم.

    سخنگوی گردان های قدس تأکید کرد: از آغاز جنگ نسل‌کشی علیه مردم فلسطین، نتانیاهوی جنایتکار و دولت راست‌گرای افراطی و تروریست او عمداً مسئله اسرا و پرونده آنها را نادیده گرفته‌اند و با تمام توان خود برای کشتن آنها و بازگرداندنشان به خانواده‌هایشان در تابوت تلاش می‌کنند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    یک × 2 =