بقائی: جنایتکاران بی‌رحم را باید مهار کرد و به بی‌کیفرمانی آنها پایان داد
  • 2 مرداد 1404
  • شناسه : 103724
    بازدید 52
    5

    سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به وضعیت فاجعه‌بار انسانی در غزه نوشت: جنایتکاران بی‌رحم را باید مهار کرد و به بی‌کیفرمانی آنها پایان داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه امروز ۲ مرداد ماه در پیامی در شبکه ایکس با اشاره به تشدید نسل‌کشی و اوضاع فاجعه‌بار انسانی در غزه با حمایت همه جانبه غرب از این رژیم نوشت: رژیم صهیونیستی با استفاده از تسلیحات ساخت غرب به کشتار ادامه می‌دهد؛ با همراهی غرب، غزه را دچار قحطی و گرسنگی می‌کند؛ با وتو‌های آمریکا و پشتیبانی غرب از هرگونه پاسخگویی و بازخواست مصون نگاه داشته می‌شود.

    وی افزود: همین الان هم بسیار دیر است: نفاق و بی‌عملی و حرف‌های توخالی بس است. مسئولیت مشترک همه ماست که برای نجات جلوگیری از امحای دسته‌جمعی مردم مظلوم غزه بر اثر گرسنگی و تشنگی همین اکنون اقدام کنیم.

    بقائی تاکید کرد: جنایتکاران بی‌رحم را باید مهار کرد و به بی‌کیفرمانی آنها پایان داد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هفده − 5 =