افزایش ۳ برابری تعداد کودکانی که در غزه دچار سوء تغذیه شده‌اند
  • 3 مرداد 1404
  • شناسه : 104046
    بازدید 44
    6

    پزشکان بدون مرز از افزایش شدید تعداد کسانی که در نوار غزه از سوء تغذیه رنج می‌برند خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پزشکان بدون مرز اعلام کرد که آنچه که در نوار غزه رخ می‌دهد گرسنگی دادن عمدی به مردم از سوی مقامات رژیم صهیونیستی است.

    این نهاد بین المللی تاکید کرد که تل آویو باید اجازه ورود گسترده کمک‌های انسانی به نوار غزه را بدهد.

    پزشکان بدون مرز تصریح کرد که بیماران و نیروهای امدادی در غزه در حال حاضر برای زنده ماندن دست و پا می‌زند. تعداد کسانی که در حال حاضر از سوء تغذیه رنج می‌برند از تاریخ ۱۸ مه تاکنون چهار برابر شده‌اند.

    این نهاد بین المللی تاکید کرد که میانگین سوء تغذیه شدید میان کودکان زیر پنج سال در غزه طی ۲ هفته گذشته سه برابر شده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    دوازده + 15 =