مکانیسم ماشه به تعویق افتاد!
  • 4 مرداد 1404
  • شناسه : 104774
    بازدید 47
    7

    وزارت خارجه آلمان در پیامی در پلتفرم ایکس ادعا‌هایی را نسبت به نشست روز گذشته ایران و آلمان، فرانسه و انگلستان موسوم به تروئیکای اروپایی مطرح کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا؛ وزرات خارجه آلمان مدعی شد که سه کشور اروپایی آماده‌اند تا مکانیسم ماشه را فعال کنند، اما ما پیشنهاد تعویق مکانیسم ماشه را دادیم.

    وزارت خارجه آلمان در پیامی در پلتفرم ایکس ادعا‌هایی را نسبت به نشست روز گذشته ایران و آلمان، فرانسه و انگلستان موسوم به تروئیکای اروپایی مطرح کرد.

    در این پیام آمده است: «سه کشور اروپایی و نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا با معاونان وزرای خارجه ایران دیدار کردند تا درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت‌و‌گو کنند».

    این وزارت خانه در پیام خود مدعی شد: «سه کشور اروپایی آماده‌اند تا مکانیسم ماشه را فعال کنند، با این حال ما پیشنهاد تعویق مکانیسم ماشه را دادیم تا ایران به تعهدات قانونی و معیار‌های خاص خود عمل کند. ما از ایران می‌خواهیم که مسیر دیپلماسی را انتخاب کند».

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شانزده + شش =