مالزی: به میانجیگری آمریکا میان تایلند و کامبوج نیازی نیست
  • 5 مرداد 1404
  • شناسه : 105804
    بازدید 40
    6

    وزیر خارجه مالزی با تأکید بر مذاکره تایلند و کامبوج در کشورش، تصریح کرد که نیازی به میانجیگری آمریکا میان این دو کشور نیست.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری راشا تودی، محمد حسن وزیر امور خارجه مالزی امروز یکشنبه تأیید کرد که تایلند و کامبوج در مالزی دیدار خواهند کرد.

    وی در ادامه تصریح کرد که نیازی به میانجیگری آمریکا در این ارتباط نیست.

    این مقام مالزی ادامه داد: منتظر تماس «روبیو» (وزیر خارجه آمریکا) هستم، زیرا آنها می‌خواهند بدانند که چگونه کمک کنند؛ اما مالزی باید ابتدا میانجیگری کند؛ این موضوع آسه‌آن است و به عنوان رئیس، ما باید این مسأله را رهبری کنیم.

    بر اساس اعلام راشا تودی، تایلند و کامبوج فردا دوشنبه ۲۸ ژوئیه در مالزی مذاکراتی را با هدف پایان درگیری‌ها خواهند داشت.

    محمد حسن اضافه کرد که مالزی به عنوان محل مذاکرات بوده و مقامات ارشد این دو کشور در مالزی به صورت مستقیم دیدار خواهند کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    شانزده − 6 =