یک نهاد رسمی فلسطینی: قحطی در غزه هر روز شدیدتر می‌شود
  • 6 مرداد 1404
  • شناسه : 105936
    بازدید 51
    6

    دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه نسبت به ادامه بحران انسانی در غزه هشدار داد و افزود: ورود کامیون‌های کمک رسانی به این منطقه مساعد نیست.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره قطر، دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه اعلام کرد که امروز تنها ۷۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه وارد نوار غزه شده و عملیات هوایی ارسال کمک نیز در مناطق جنگی و پرخطر انجام شده است.

    طبق این بیانیه، بخش زیادی از این کمک‌ها تحت نظارت رژیم اشغالگر و در سایه عدم نظارت انسانی، توسط گروه‌های مختلف غارت شده و به مراکز توزیع نرسیده‌اند.

    مقام‌های محلی همچنین تأکید کرده‌اند که در مجموع، سه عملیات هوایی ارسال کمک تنها معادل بار دو کامیون بوده و تأثیر ملموسی بر کاهش بحران نداشته است.

    دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه ضمن انتقاد از جامعه جهانی، آنچه در جریان است را “نمایشی مضحک” توصیف کرده که با وعده‌های فریبنده و اطلاعات نادرست همراه شده است.

    در پایان این بیانیه، مقام‌های غزه بر ضرورت گشایش فوری گذرگاه‌ها، پایان محاصره و ورود اقلام حیاتی از جمله مواد غذایی و شیر خشک تأکید کرده و هشدار داده‌اند که قحطی در غزه نه‌تنها ادامه دارد، بلکه هر روز شدیدتر و خطرناک‌تر می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 + یک =