ترامپ: مجبور شویم دوباره به ایران حمله می‌کنیم
  • 6 مرداد 1404
  • شناسه : 106378
    بازدید 34
    4

    رئیس جمهور امریکا می گوید که اگر مجبور شویم دوباره به ایران حمله کنیم، این کار را خواهیم کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از انتخاب، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز در دیدار با نخست وزیر انگلیس طی اظهاراتی گفت: ایران سیگنال‌های بدی ارسال کرده است.

    وی افزود: اگر ایران دوباره برنامه هسته‌ای خود را آغاز کند، ما به سرعت آن را نابود خواهیم کرد.

    ترامپ در ادامه مدعی شد:  اگر مجبور شویم دوباره به ایران حمله کنیم، این کار را خواهیم کرد.

    وی ادعا کرد که من معتقدم ایران در مذاکرات اخیر دخالت کرده و به حماس دستورالعمل‌ها و فرمان‌هایی داده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × 4 =