اعتصاب غذای سرنشینان کشتی ربوده‌شده توسط رژیم صهیونیستی
  • 7 مرداد 1404
  • شناسه : 106872
    بازدید 42
    6

    خبرنگار شبکه الجزیره از اعتصاب غذای سرنشینان کشتی حنظله که توسط رژیم صهیونیستی در آب‌های بین المللی ربوده شده بود خبر داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، محمد البقالی خبر شبکه الجزیره گزارش داد: نیروهای امنیتی اسرائیل در بندر اشدود برخورد بدی با ما داشتند.

    وی اضافه کرد: بعد از انتقال کشتی حنظله به بندر اشدود توسط نظامیان اسرائیلی ما دست به اعتصاب غذا زدیم. البته ما از همان ابتدای ورود نظامیان اسرائیلی به داخل کشتی اعلام کردیم که اعتصاب غذای خود را آغاز کردیم چرا که نمی‌خواستیم آنها با دادن آب و غذا به ما دست به تبلیغات رسانه‌ای به نفع خود بزنند.

    این خبرنگار که در میان فعالان حامی فلسطین در کشتی حنظله قرار داشت به همراه چند تن دیگر آزاد شده است اما سرنوشت ۱۴ فعال دیگر همچنان در هاله‌ای ابهام قرار دارد.

    روز گذشته نیز هویدا عراف وکیلی که در کشتی حنظله حضور داشت در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: ما با تعهد دادن به مقامات صهیونیست مبنی بر اینکه دیگر وارد نوار غزه نشویم مخالفت کردیم.

    وی اضافه کرد: تل آویو این کشتی را در آب‌های بین المللی ربود.

    ۲ روز قبل سایت‌های فلسطینی گزارش دادند که کشتی حنظله بعد از حمله نظامیان صهیونیست و ربودن سرنشینان آن، وارد بندر اشدود شد.

    نظامیان رژیم صهیونیستی به کشتی حنظله وابسته به ائتلاف ناوگان آزادی که ۱۳ ژوئیه از ایتالیا حرکت خود را با هدف شکستن محاصره نوار غزه آغاز کرد، حمله کردند. ائتلاف ناوگان آزادی برای شکستن محاصره نوار غزه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در آب‌های بین المللی و در فاصله ۴۰ مایلی سواحل نوار غزه به کشتی حنظله حمله کردند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج − سه =