نامه ۴۰ سناتور آمریکایی به «روبیو» و «ویتکاف» با محوریت غزه
  • 8 مرداد 1404
  • شناسه : 107557
    بازدید 46
    6

    ۴۰ سناتور دموکرات بدون محکوم کردن جنایت های صهیونیست ها در نامه‌ای برای وزیر خارجه آمریکا و فرستاده کاخ سفید در امور غرب آسیا، تنها به درخواست «تلاش برای برقراری آتش بس در غزه» اکتفا کردند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ۴۰ سناتور دموکرات امروز سه شنبه با ارسال نامه‌ای برای مارکو روبیو وزیر خارجه این کشور و استیو ویتکاف فرستاده کاخ سفید در امور غرب آسیا، بدون اینکه تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کنند، با طرح ادعایی عوام فریبانه اعلام کردند: باید تلاش برای برقراری آتش بس در غزه در اولویت باشد. ما خواستار ازسرگیری مذاکرات با حسن نیت در اسرع وقت هستیم.

    نامه ۴۰ سناتور دموکرات بی آنکه اشاره‌ای به منشأ مانع تراشی‌های گسترده در ارسال کمک‌ها به مردم مظلوم غزه اشاره‌ای داشته باشد، اضافه می‌کند: وضعیت غزه، علیرغم ورود برخی کمک‌ها، فاجعه‌بار است. بنیاد بشردوستانه غزه در رسیدگی به این بحران شکست خورده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    5 − 4 =