نفوذ پهپاد یمنی به اراضی اشغالی؛ پدافند هوایی در عسقلان فعال شد
  • 8 مرداد 1404
  • شناسه : 108226
    بازدید 99
    7

    به دنبال نفوذ یک پهپاد از یمن به اراضی اشغالی، صهیونیست ها از فعال سازی پدافند هوایی در عسقلان خبر دادند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب، منابع عبری اعلام کردند که صهیونیست‌ها پس از عبور یک پهپاد به اراضی اشغالی پدافند هوایی را در شهرک عسقلان فعال کردند.

    گزارش‌ها از رسانه‌های عبری در این خصوص حاکیست: این پهپاد از سمت یمن آمده است.

    ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی این خبر را تأیید کرد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    پنج × 4 =