«گروسی» به مسکو سفر می‌کند
  • 8 مرداد 1404
  • شناسه : 108243
    بازدید 48
    6

    مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است ماه سپتامبر به مسکو سفر کند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، مدیر عامل شرکت دولتی روس اتم امروز چهارشنبه از سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به مسکو خبر داد.

    بر اساس اعلام این رسانه، وی قرار است در ماه سپتامبر به مسکو سفر کند.

    الکسی لیخاچف مدیر عامل شرکت دولتی روس اتم در این خصوص گفت که انتظار می‌رود رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ماه سپتامبر به مسکو سفر کند.

    تا کنون دستور کار این سفر رسانه‌ای نشده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    6 − سه =