جروزالم پست: هیئتی از آژانس انرژی اتمی به ایران سفر می‌کند
  • 9 مرداد 1404
  • شناسه : 108594
    بازدید 42
    8

    یک رسانه صهیونیستی مدعی شد که قرار است هیئتی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته آینده به ایران سفر کند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه صهیونیستی جروزالم پست، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای اولین بار پس از جنگ تحمیلی ۱۲ روزه اشغالگران صهیونیست علیه تهران به ایران سفر خواهد کرد.

    این رسانه صهیونیستی به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که هیئتی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) هفته آینده به ایران سفر می‌کند.

    این رسانه در ادامه ابراز امیدواری کرد که رایزنی‌ها میان کارشناسان فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ایرانی‌ها برای بازگرداندن نظارت بر سایت‌های هسته‌ای آغاز شود!

    گزارش‌ها در این خصوص حاکیست که بازرسان آژانس قصد دارند سایت‌های هسته‌ای آسیب دیده در طول جنگ تحمیلی ۱۲ روزه محور آمریکایی صهیونیستی علیه تهران را مورد بازدید قرار دهند.

    وزارت خارجه ایران تا کنون در این خصوص اظهارنظر نکرده است.

    گفتنی است که سخنگوی وزارت خارجه ایران ششم مرداد ماه سال جاری اعلام کرد: درباره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کماکان طرف موافقتنامه‌های پادمان هستیم و قرار است یک شیوه‌نامه جدید با آژانس تعریف کنیم با در نظر گرفتن مصوبه مجلس شورای اسلامی که برای ما الزام آور است تا ببینیم به چه نحو همکاری‌ها را ادامه دهیم. ظرف ۲ هفته آینده یکی از مقامات آژانس به ایران سفر کرده و قرار است در آن سفر درباره مباحث فنی بحث کنیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    17 + یک =