وزیر صهیونیست: بهای سنگینی در جنگ پرداختیم
  • 9 مرداد 1404
  • شناسه : 108786
    بازدید 41
    6

    وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم در جنگ علیه غزه بهای سنگینی پرداخته است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «بتسئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در جنگ علیه غزه بهای سنگینی پرداخته است و ما نباید اجازه دهیم که شکست در صفوف ما رخنه کند.

    این وزیر صهیونیست در ادامه با طرح این ادعا که دولت فلسطین هیچ وقت تشکیل نخواهد شد، گفت: ما درباره بازگشت ربوده شدگان هیچ مذاکراتی با حماس نخواهیم داشت و حماس باید به طور کامل تسلیم و خلع سلاح شده و ربوده شدگان را بازگرداند.

    اسموتریچ گفت: ما باید تصمیمی فوری برای اشغال همه مناطق نوار غزه گرفته و همه خرابکاران را به قتل برسانیم و وقت آن رسیده که رسماً حاکمیتمان را بر کرانه باختری تحمیل کنیم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    1 × یک =