ادعای تکراری ترامپ: سایت‌های هسته‌ای ایران را نابود کرده‌ایم
  • 10 مرداد 1404
  • شناسه : 108931
    بازدید 32
    6

    رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر مدعی شد که کشورش سایت‌های هسته‌ای ایران را نابود کرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا ادعای خود مبنی بر نابودی سایت‌های هسته‌ای ایران را بار دیگر تکرار کرد و گفت که ایران همچنان بد عمل می‌کند.

    رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه افزود: آنچه روسیه در اوکراین انجام می‌دهد فاجعه بار و تأسف بار است و جنگ این دو کشور باید پایان یابد.

    ترامپ مدعی شد که جنگ روسیه و اوکراین جنگ او نیست و این جنگ مربوط به «جو بایدن» رئیس‌جمهور سابق این کشور است.

    رئیس‌جمهور آمریکا افزود: آنچه در غزه در حال رخ دادن است فاجعه بار و تأسف بار است و ما دو هفته قبل ۶۰ میلیون دلار به غزه کمک کردیم.

    ترامپ با بیان اینکه او فقط می‌خواست که غذا به دست مردم در غزه بیفتد، گفت: ما نتایج کمک‌هایی که به غزه کردیم را ندیدم.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    2 × دو =