سیل در ویتنام جان دست کم ۱۴ نفر را گرفت
  • 10 مرداد 1404
  • شناسه : 109269
    بازدید 56
    6

    جاری شدن سیل در شمال ویتنام به جان باختن دست کم ۱۴ نفر منجر شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در پی جاری شدن سیل ناشی از بارندگی شدید در استان «دین بین» در شمال ویتنام، دست کم ۱۴ نفر جان باختند.

    به نوشته رسانه‌های محلی، پس از ساعت‌ها بارندگی شدید، سیلاب به سرعت بالا آمد و منازل مسکونی در مناطق کم ارتفاع را زیر آب برد و در بخش‌های کوهستانی به جاری شدن سیل شدید و گل و لای منجر شد.

    در بیانیه‌ دولت محلی، به توقف تردد وسایل نقلیه و قطع شدن برق در چندین ناحیه اشاره شده است. رسانه‌های محلی نوشته‌اند که بارندگی شدید همچنان جریان دارد و عملیات امداد و نجات و یافتن مفقودین را با اختلال مواجه کرده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    14 − 12 =