رئیس جمهور اسبق کلمبیا به ۱۲ سال حبس محکوم شد
  • 11 مرداد 1404
  • شناسه : 109530
    بازدید 60
    9

    رئیس جمهور اسبق کلمبیا به اتهام پرداخت رشوه و تحت فشار قرار دادن شاهدان، به ۱۲ سال حبس محکوم شد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، آلوارو اوریبه، رئیس جمهور اسبق کلمبیا به اتهام اعمال فشار بر شاهدان و پرداخت رشوه به آنها، به ۱۲ سال حبس محکوم شد.

    این حکم در جریان جلسه محاکمه‌ای که به طور زنده از «رادیو کاراکول» اعلام شد. حکم اوریبه با تخفیف، از حبس در زندان به حصر خانگی بدل شده است.

    وی همچنین به پرداخت جریمه و همچنین ممنوعیت احراز پست‌ دولتی به مدت ۱۰۰ ماه و ۲۰ روز محکوم شده است.

    اوریبه حد فاصل سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۰ رئیس جمهور کلمبیا بود. او نخستین رئیس جمهور اسبق محکوم کلمبیا محسوب می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    هجده + هفت =