دیوید لمی: نمی‌پذیرم که غنی‌سازی ایران برای استفاده دانشگاهی باشد!
  • 11 مرداد 1404
  • شناسه : 109831
    بازدید 42
    6

    وزیر امور خارجه انگلیس بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی گفت که نمی پذیرد غنی‌سازی ایران برای اهداف دانشگاهی باشد!

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر، دیوید لمی وزیر امور خارجه انگلیس در گفتگو با «گاردین» بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی اعلام کرد که مواضع ایران مبنی بر غنی‌سازی اورانیوم برای اهداف دانشگاهی را نمی‌پذیرد!

    وزیر امور خارجه انگلیس بدون اشاره به موضع تهران مبنی بر باز بودن درهای رایزنی و گفتگو در خصوص برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران مطابق با معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT)، مدعی شد: مقامات ایران نمی‌توانند برای من توضیح دهند – و من گفتگوهای زیادی با آنها داشته‌ام – که چرا به اورانیوم غنی‌شده ۶۰٪ نیاز دارند! ایران می‌گوید که این برای استفاده دانشگاهی است، اما من این را قبول ندارم!

    وی در ادامه بدون اشاره به ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران و بی اشاره به زرادخانه سلاح‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی در منطقه که هرگز تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز قرار نگرفته است، ادعا کرد که فعالیت‌های تهران می‌تواند منجر به تشدید تنش‌ها در منطقه شود!

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    20 − یازده =