علت افزایش خودکشی در میان نظامیان صهیونیست
  • 12 مرداد 1404
  • شناسه : 110737
    بازدید 75
    6

    نتایج تحقیقات صورت گرفته در ارتش رژیم صهیونیستی به دلایل افزایش خودکشی میان نظامیان صهیونیست اشاره دارد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معا، نتایج تحقیقات داخلی صورت گرفته از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که فشارهای روانی شدید و خستگی‌های پی در پی در کنار شوک‌هایی که در درگیری‌های میدانی غزه وارد آمده نقش فعالی در تنش‌های روانی نظامیان صهیونیست ایفا می‌کنند.

    در این گزارش آمده است که موارد مذکور باعث افزایش نگرانی‌ها در خصوص تشدید خودکشی میان نظامیان صهیونیست شده است.

    نتایج این تحقیقات نشان می‌دهد که جنگ فرسایشی در غزه و نبود اهداف مشخص از تداوم این جنگ باعث تضعیف روحیه نظامیان صهیونیست و افزایش نرخ خودکشی در میان آنها شده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    16 − 5 =