ارمنستان و آمریکا رزمایش مشترک برگزار می‌کنند
  • 12 مرداد 1404
  • شناسه : 110892
    بازدید 28
    6

    وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که این کشور از ۱۲ تا ۲۰ ماه جاری میلادی رزمایش مشترکی با آمریکا برگزار می‌کند.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که این کشور از ۱۲ تا ۲۰ آگوست میزبان رزمایش مشترکی با آمریکا تحت عنوان «Eagle Partner ۲۰۲۵» خواهد بود.

    در این رزمایش، نیروهای حافظ صلح ارتش ارمنستان به همراه نیروهای آمریکایی مستقر در اروپا و آفریقا و همچنین اعضای گارد ملی کانزاس شرکت خواهند کرد.

    هدف اصلی این تمرین‌ها، آمادگی برای مشارکت در مأموریت‌های بین‌المللی حفظ صلح عنوان شده است.

    وزارت دفاع ارمنستان افزود که بر عملیات‌های تخلیه پزشکی در این رزمایش تمرکز ویژه ای خواهند کرد.

    رزمایش مشابهی طی روزهای ۱۵ تا ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۴ میان دو کشور برگزار شده بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    10 + 12 =