بازدید عراقچی از صدا و سیما
  • 14 مرداد 1404
  • شناسه : 112095
    بازدید 49
    6

    وزیر امور خارجه در بازدید از صداوسیما گفت: هم‌افزایی بین سه ضلع رسانه، دیپلماسی و میدان، ضامن اقتدار و پیشرفت ایران خواهد بود.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش اقتصادآنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه روز خبرنگار، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه، با حضور در سازمان صدا و سیما، در نشست شورای معاونین سازمان صدا و سیما شرکت کرد و با رئیس و مدیران این سازمان گفت‌و‌گو نمود.

    در این نشست پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما با عرض خیرمقدم به وزیر امور خارجه، از تلاش‌ها و زحمات وزیر و کارکنان دستگاه دیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی و صیانت از منافع ملی کشورمان تقدیر کرد و هماهنگی و همکاری دو ساحت مهم دیپلماسی و رسانه را برای حفظ امنیت و اقتدار ملی بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد که صدا و سیما با توان در این مسیر گام برمی‌دارد.

    وزیر امور خارجه ضمن تشکر از رئیس و مدیران رسانه ملی به خاطر نقش بسیار مهم و اثرگذار صدا و سیما در کمک به پیشبرد وظایف دستگاه دیپلماسی، همکاری و هماهنگی میان رسانه و دیپلماسی را لازمه موفقیت کشورمان در تامین منافع ملی دانست و تصریح کرد که هم‌افزایی بین سه ضلع رسانه، دیپلماسی و میدان ضامن اقتدار و پیشرفت ایران خواهد بود.

    وزیر امور خارجه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه، به ویژه شهدای تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، پایمردی خبرنگاران و اهالی رسانه در آگاهی‌رسانی حرفه‌ای و تبیین حقایق را عنصر کلیدی در روایت‌سازی صحیح از تحولات و جلوگیری از تحریف و انحراف توصیف کرد.

    در این جلسه صمیمانه، رئیس، معاونان و مدیران صدا و سیما نقطه نظرات و پیشنهاد‌های خود را راجع به ابعاد مختلف سیاست خارجی و نقش صدا و سیما برای کمک به پیشبرد اهداف دیپلماسی کشور بیان کردند.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    15 + 15 =