هند، پاکستان را به نقض آتش‌بس متهم کرد
  • 14 مرداد 1404
  • شناسه : 112304
    بازدید 56
    6

    هند اعلام کرد که پاکستان با تیراندازی‌ به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در امتداد خط کنترل در بخش پونچ واقع در جامو و کشمیر، آتش‌بس را نقض کرده است.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیا تودی، هند امروز سه شنبه اعلام کرد که پاکستان آتش‌بس مرزی میان دو کشور را نقض کرده و به تیراندازی‌های بی‌دلیلی متوسل شده است.

    بر اساس اعلام دهلی نو، ارتش هند نیز در پاسخ تلافی کرد؛ اما تیراندازی اکنون متوقف شده است.

    ایندیا تودی افزود: با این حال، در سراسر خط کنترل حالت آماده‌باش سطح بالا به اجرا درآمده است؛ زیرا اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد تروریست‌ها ممکن است در تلاش برای نفوذ باشند.

    به گزارش این رسانه، پاکستان به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در امتداد خط کنترل در بخش پونچ واقع در جامو و کشمیر بدون هیچ دلیلی تیراندازی کرد.

    اسلام آباد تا کنون در این خصوص بیانیه‌ای صادر نکرده است.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    15 + هفت =