به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صداوسیما در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
سیاست در ایران، شبیه بازی «مار و پله» است. یا با نیش مار سقوط میکنی و یا با نردبان بالا میری! البته یه فرق دیگه هم داره! شما بگید.

نورا هاشمی به جمع بازیگران نمایش «برای فروش» پیوست
دومین قرار شبانه «باغ فردوس» برپا میشود
روایت نیلگام از صنعت گردشگری و روزهایی که اینترنت محدود شد و سفارتها و پروازها بسته شدند
قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه 2تیر 1405/ کاهش تمام قیمت ها + جدول و جزئیات
ورود پول حقیقی، ورق معاملات را برگرداند | سیگنال تازه بازار به سرمایهگذاران
موتور بورس روشن شد/ تالار شیشهای دوباره سبزپوش شد
مشکل تال سهام برطرف شد | خریداران خودرو و سایپا نیاز نیست ۱۰۰ سفارش بگذارند
تأکید ایران و تاجیکستان بر توسعه همکاریهای زنان و خانواده
پیام خاص شکیرا برای مسی/ستاره آرژانتین رکوردشکنی کرد
بلوغ تاکتیکی یوزها در جام جهانی؛ بلژیک در سد دفاعی ایران ناکام ماند
رئیس پیشین صداو سیما در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سیاست در ایران، شبیه بازی « مار و پله» است. یا با نیش مار سقوط می کنی و یا با نردبان بالا میری!
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صداوسیما در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
سیاست در ایران، شبیه بازی «مار و پله» است. یا با نیش مار سقوط میکنی و یا با نردبان بالا میری! البته یه فرق دیگه هم داره! شما بگید.

ثبت نظر