کمبود نیروی نظامی، اسرائیل را وادار به استخدام افراد بالای ۵۰ سال کرد
  • 16 مرداد 1404
  • شناسه : 113219
    بازدید 45
    7

    ارتش اسرائیل برای اولین‌بار با تشکیل گردان رزمی از افراد بالای ۵۰ سال موافقت کرد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که ارتش این رژیم برای نخستین‌بار با تشکیل یک گردان رزمی متشکل از مردان بالای ۵۰ سال موافقت کرده است.

    تصمیم ارتش اسرائیل برای جذب نیروهای بالای ۵۰ سال، در حالی اتخاذ می‌شود که این رژیم با کمبود شدید نیروی انسانی در پی جنگ مستمر علیه غزه و تنش‌های روزافزون در جبهه شمالی رو به روست.

    این اقدام همچنین نشانه‌ای از فشار گسترده بر ساختار نظامی اسرائیل و تلاش برای استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های انسانی تلقی می‌شود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    13 − دوازده =