نماینده لبنانی: چرا واشنگتن و تل‌آویو از سلاح مقاومت می‌ترسند؟
  • 16 مرداد 1404
  • شناسه : 113395
    بازدید 45
    7

    یکی از نمایندگان پارلمان لبنان به موضع‌گیری‌ها علیه سلاح مقاومت این کشور واکنش نشان داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، قاسم هاشم نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: دشمن صهیونیستی همچنان حاکمیت لبنان را نقض می‌کند و دایره اشغالگری خود را گسترش می‌دهد؛ پس کمیته نظارت بر آتش بس کجاست؟

    وی اضافه کرد: اگر این نظریه درست است که سلاح حزب الله به عنوان ابزار بازدارنده عمل نمی‌کند پس چرا آمریکا و رژیم صهیونیستی از آن می‌ترسند؟

    لازم به ذکر است که کابینه لبنان به تازگی با برگزاری نشستی علیه سلاح حزب الله و در راستای خلع آن موضع‌گیری کرده است.

    این در حالی است که حملات وحشیانه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه لبنان ادامه دارد.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    3 × 3 =