ایران با آمریکا مذاکره می‌کند؟ / سخنگوی وزارت خارجه پاسخ داد
  • 20 مرداد 1404
  • شناسه : 115975
    بازدید 40
    7

    سخنگوی وزارت خارجه در نشست هفتگی خود به اخبار منتشر شده درباره مذاکرات ایران و آمریکا در اسلو واکنش نشان داد.

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در مورد شایعه میزبانی اسلو، پایتخت نروژ از دور بعدی مذاکرات ایران و آمریکا، تاکید کرد که چنین موضوعی را به هیچ وجه تایید نمی‌کند.

    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، روزنامه تهران تایمز مدعی شد که دور جدید مذاکرات ایران و آمریکا در نروژ برگزار خواهد شد. این روزنامه از تاریخ و زمان این مذاکره اطلاعاتی نداده است.

    ماه گذشته نیز وبگاه خبری الحدث عربستان نیز مدعی میزبانی اسلو از مذاکرات پیش روی ایران و آمریکا شده بود.

    سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، پیش از این در روز جمعه هر گونه گمانه‌زنی در مورد زمان و مکان مذاکرات احتمالی با ایالات متحده آمریکا را تکذیب کرده‌بود.

    ثبت نظر

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    سه × 3 =